Galen kväll

Hade en grymt rolig kväll igår. Det började med att vi åkte med familjerna (mina bröders båda familjer) och åt middag på en indisk resturang för att fira min brors födelsedag. Sedan åkte jag vidare till mina favorit tvillingar där vi firade Anna och Mia som precis fyllt år. Så efter lite förfestande så åkte vi vidare in till stan och till S2 och senare vidare in på Flamingo. En väldigt lyckad kväll, som måste göras om.
Just nu sitter jag i min säng och läser i min svenskaB bok så jag kan göra min bokanalys, och så ska jag försöka göra lite psykologi. Vi har fått en hemtenta i det som ska vara klar på Onsdag. Så jag lär ligga i lite.
Ikväll kanske det blir Falun med lite kompisar från skolan. Mia ska nog också med om hon orkar. Kan bli kul. Återkommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0