We will never sleep, cause sleep is for the weak



Jag och Mia bestämde oss för att gå ut igår för att fira att jullovet var här, fick med oss Anna också, och Gina bjöd in oss på förfest. Så efter lite fix så drog vi dit och umgicks med Gina, Linnea W, Linn och alla andra från deras klass. Sjukt roligt var det. Så vid halv tolv tiden drog vi till Klin, helt galet mycket folk och vakten vid dörren varnade om att garderoben kanske var full. Det blev dans hela natten och jag träffade massa roligt folk! En mycket lyckad kväll måste jag säga.

Idag mår man väl som man förtjänar men Issa lyste upp min dag genom att berätta att våra student ziperaller kommit och nu finns att hämta i Hedemora!! Blev så himla glad, det skulle vara så skönt att sitta och mysa ner sig i den idag. Får se om Jessica svarar så kanske jag kan åka in dit och umgås med henne lite och sen åka tillbaka till Kupolen med henne för idag kommer Idolerna och uppträder!

Nu ska jag dricka tio liter vatten och dö en stund. Puss

Kommentarer
Postat av: fridaj

okej vad skönt att höra! ja lite internskämt lär man ju ha missat haha men det går ju att ta igen;) haha tyckte dina svenska klasskompisar att du hade en accent när du kom hem? :) tack så jätte mycket för svaret!

2011-12-22 @ 19:20:57
URL: http://fridajnsn.blogg.se/
Postat av: fridaj

okej vad skönt att höra! ja lite internskämt lär man ju ha missat haha men det går ju att ta igen;) haha tyckte dina svenska klasskompisar att du hade en accent när du kom hem? :) tack så jätte mycket för svaret!

2011-12-22 @ 19:20:57
URL: http://fridajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0