Freak the freak out

Blev inget uppdaterande igår då jag försökte göra en videoblogg på engelska där jag förklarade varför jag antagligen inte skulle ha tid att uppdatera, men så laddade jag inte upp den och glömde att jag inte berättat för er. haha så i alla fall, igår hade jag gymnastik och efter det satt jag och PLUGGADE hela kvällen. Fick Psykologin klar och halva government uppgiften gjord. Så idag har jag haft prov hela dagen, historia prov på morgonen som gick helt okej, verkade som att det gick bra eftersom mitt betyg gått upp från 84 till 87 något sånt efter provet så. Sen hade jag governmentprov som uppenbarligen inte gick så bra då mitt betyg sjönk till 84 tror jag. Så skulle jag lämna in government läxan i slutet på dagen men han var inte där så jag måste lämna in den imorgon istället.

På psykologin kollade vi på Sybil som bara blir galnare och galnare känns det som, fast vi fick se idag att hennes mamma inte var helt frisk heller. När Sybil som kanske 5 åring gick ner för trappen så gjorde hennes mamma snubbelben på henne så att hon ramlade ner, hon slog henne, sparkade henne, knöt fast hennes handleder med kökshanddukar och band för hennes ögon ochs sedan hissade hon upp henne i en krok och la ner henne i en låda. Inte konstigt att hon blev galen.. Så ja det är rätt hemskt. Vi lämnade in läxan och det kändes bra, så vi får se vad jag får i betyg.

Sista lektionen var reading och jag gick för att göra klart mitt engelska prov, det kändes inte så bra men det är ett väldigt svårt prov då massa klasskompisar till mig frågar frågor och inte riktigt förstår. Så jag får väl se det så. Och nu är jag hemma och väntar på att åka på träning. Så här ser mitt cheer-schema ut,
Lördags - tävlade
Söndags - tävlade
Måndags/igår - gymnastik
Tisdag/idag - gymnastik och träning
Onsdag - gymnastik
Torsdag - träning.

Fullt upp! Men så är det, och efter allt mitt hår "whippande" så gör min nacke ont nu. Det är nämligen så att jag hade I whip my hair back and forth på hjärnan HELA dagen igår så jag var ju tvungen att slänga med håret också! ;) Idag var det introlåten till Victorious som var på hjärnan.



För er som inte kollar på Nickelodeon så är Victorious ett tvprogram om en tjej som går på en slags artistskola. :) Rätt bra faktiskt haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0