Lördaglördag

Godmorgon!

Det är lördag och idag har alla OVA lag förutom mitt och Youth tävling i Parkersburg. Alexa har danstävling i Pittsburgh och Kristy ska åka dit senare idag. Mina planer är att umgås med Kaylyn, om jag har någon skjuts osv. Men först, frukost och en dusch!

Och som svar på en tidigare kommentar om cheerleading, om du inte har någon erfarenhet av det så vet jag inte, det får man helt enkelt höra med skolan när man kommer dit. Man kan ju alltid skriva upp att man vill prova på det men det är upp till skolan :)

Kommentarer
Postat av: Victoria

SV: Det är segt med så långa lektioner faktiskt. Men man får oftast mycket gjort i alla fall :)Jag håller tummarna för det :)

2011-02-12 @ 20:16:48
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0