Love

Fick precis mail. eller nyss och nyss, idag i alla fall men jag fick precis kuvertet. :) Det visade sig vara ett alla hjärtans dags kort från mamma och pappa! Tack tack tack :)


Mitt lata sätt att ta kort och visa er saker. Jag vet att jag antagligen borde försöka ta mer "riktiga och ordentliga" kort på saker jag får/köper men nu är jag så trött och hittar inte min kamera sladd för tillfället så det blir inget.

Imorgon har jag audition för the revue i vår. Alltså alla våran skolas körers stora vår-uppvisning. Med massa sångnummer osv. :) Så vi får se om jag får ett solo eller en gruppsång eller nåt. Så vi får se hur det går, wish me luck!

Nu är det dags för lite How I Met Your Mother och sen sängen! :) nighty night

Kommentarer
Postat av: Mamma

Oj, tog det över en vecka för kortet att komma fram!

Men bättre sent än....

Puss och kram

2011-02-17 @ 06:50:28
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

åh lycka till med din audition! :D

2011-02-17 @ 17:51:54
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0