Monday

Så jag är jätte trött och känner inte alls för att uppdatera bloggen. Så då kom jag på den brilianta ideén att göra en videoblogg på engelska om min dag. Så pratar jag i 30 sek och så kommer jag inte på något mer att säga, eller så säger jag något fel eller så spelar min dator inte in ljudet.. Så jag gav upp och bestämde mig för att skriva ändå.

Dagen har varit bra, på idrotten spelade vi en blandnig mellan fotboll och basket. Fotbollsdelen var rolig, men killarna ignorerar oss fortfarande. Så efter lektionen pratade jag och Kayla med Mr. Welsh för vi är så galet trött på det. Speciellt då jag är bättre än säkert 5 av killarna som har bollen jämt och ständigt. Jag tänker i och för sig inte ens försöka jämföra mig med killarna som spelar fotboll i skollaget för dom är grymma. Men seriöst, han hade också märkt det. Visst jag fick bollen ett par gånger, när jag sprang efter den själv. INTE OKEJ. haha så ett snack skulle han ta med alla killar.

På engelskan hade vi ett test på hela To kill a mockingbird och jag tror det gick bra. Kanske en eller två saker jag var lite osäker på. Resten av lektionen spenderade Josh med att flörta med mig, haha rätt underhållande när han sitter och säger raggningsrepliker till en. Haha och jag glömde min bok hemma, och det var idag man skulle lämna in den.

På Career ed fick vi välja 6 saker från en lista utav 20 ord som vi tyckte var viktigt när det gällde jobb. Typ bra lön, bra arbetskamrater osv. Sen skulle vi dela in oss i grupper och läsa ett par små stycken om folk och deras utbildningar och svara på lite frågor. Skit jobbigt då jag tyckte att man skulle svara på ett sätt men dom andra i min grupp typ lyssnade inte.. Åh usch. Jaja det löser sig.

Jag bestämde mig för att inte gå på tumbling ikväll för jag tränade ju massor förra veckan så jag är helt slutkörd och kände att jag behövde vara hemma lite. Nu tänkte jag gå och kolla på lite tv. :)

Kommentarer
Postat av: Isä

Ajattele meitä katsojiia, virheissäkiin on charmia. :)

2011-02-08 @ 06:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0