svar på kommentar, prova cheerleading?

Anna om Frågor? kolla under kategorin:
Hej, jag kollade lite i den kategorin, men hittade inte den här frågan:
Jag ska åka till Usa nästa år och tänkte prova på cheer. men om man inte har gjort det innan (har dock tränat gymnastik och dans). kan man ändå, typ "söka"? :)
Härlig blogg du har också!

Nej har nog inte svarat på det förut :) Det kan du absolut göra. Inom high school cheerleading så finns det tre olika "grupper" Freshmans (dom nyaste på skolan, de med minst erfarenhet skulle jag gissa på), JV som står för Junior Varsity, dom hejar på JV football och JV basketball matcherna, de är lite bättre och på vår skola är kravet att kunna en rondat skulle jag gissa på. Sen finns det dom "bästa" Varsity, dom hejar på varistylagen och vad man måste kunna är lite olika, vår skola är inte så bra så här är högsta kravet en flickis och dom bygger ingenting (inga stunt). Så high school cheerleading borde du nog kunna vara med i, bara att du ska lära dig ramsorna.:) Tack så mycket, värmer!!

Kommentarer
Postat av: elllion

jag är också sugen på cheerleading!!

kan jag, som aldrig tränat värken gymnastik, dans eller ngt annat sånt där.. prova på cheer?

kan man isf träna med alla Freshmans eftersom jag inte är så värst bra, eller hur funkar det?

Jag kan nästan gå ner i spagat och är ganska vig men ah, thats it typ..

och har du några tips på hur jag kan utvecklas och bli ännu bättre?? jag ska åka 2012 så jag bör hinna öva upp mig mycket mer! :)

2011-02-11 @ 19:26:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0