FFA week

Första skoldagen på veckan och det har börjat snöa igen.. Great. Det är FFA-week i skolan idag, med lite olika teman. Dagens "tema" var "muddy truck day" då det gällde att skita ner sin truck så mycket som möjligt. Vet dock inte om någon gjorde det. I alla fall så har vi olika saker varje dag, och på fredag är det "drive your tractor to school"-day.. haha underhållande det kommer bli.

Skoldagen var precis som vanligt, seg och så vidare. Ingenting överdrivet roligt hände heller. Jag kan ju säga att jag är lagomt förvirrad av våran Government uppgift, att föra igenom 3 lagar. Himla krångel, politiker är ju strykt från min "yrken jag skulle kunna jobba med"-lista. Inte för att det någonsin funnits med där. Och inga uppdateringar på Revue-fronten heller så vi får väl vänta ett par dagar med att få veta vem som fick vad. Jag som var så nyfiken. Olivia i min kör har även bokat intervju med mig åt hennes pappa för hennes pappa behövde intervjua någon från sverige tydligen.. haha interesting..

Men nu om ca 30 min ska jag åka på träning och sen blir det väl att bara chilla. Så ha det så länge så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0