My bestie Kaylyn

Dagen har varit underbar. Runt halv 4 kom Kaylyn och hämtade upp mig, och vi åkte till Marietta för att äta på Tacobell för tro det eller ej, jag har levt i detta land i 6 månader och inte ätit där en enda gång.. Galet, men nu är det gjort och det var gott. Efter det bestämde sig jag och Kaylyn för att köpa godaste Smoothisen ever tydligen, och god var den. Gjord på riktig frukt också. Sen tog jag ut pengar så att jag kunde betala tillbaka till min värdmamma och även lite pengar för skollunch till veckan. Vi hade verkligen brist på saker att göra men eftersom vi bara varit ute en timme så kände vi att vi verkligen behövde göra något mer. Så vi åkte till hennes mammas jobb, hälsade på henne och Kaylyn fick lite pengar. Sen åkte vi till the mall, gick runt lite. Vi hittade jättesupersöta nyckelknipssmyken eller vad det heter, det är BBF-ones. Det var en liten elefant, en giraff och en zebra så stod det Best, Friends, Forever på dom.


Söt va? jag valde giraffen, även om man kanske inte ser så bra

Sen gick vi in på PacSun typ 3 gånger på 10 min.. Först för att bara kolla, sen gick vi ut och så kom vi på att det visst var något vi letade efter där inne. Så vi gick in igen och killen som jobbade där sist jag var in var där. haha rolig kille, dom hade haft 3 utbytesstudenter där idag, men jag var hans favorit.. haha jag hittade i alla fall billiga solglasögon där för salu. Så det var ju ett kap, sen gick vi ut igen och tog lite kort i en maskin även fast dom blev jätte fula, och så tänkte vi gå in i "the hurricane machine" som är ett litet bås man ställer sig i och så blåser det typ 74 mph där inne. Helt galet, haha i alla fall, dom krävde en dollarsedel (vi hade 4 quaters) så vi gick in till PacSun IGEN, haha dom skrattade åt oss men gav oss en sedel i utbyte mot våran växel.



Sen tog hon mig till hennes pappas hus och jag träffade hennes pappa, hennes låtsas mamma, plastbror, och typ 5 hundar. Hennes pappa är så himla rolig och jag älskade att hon hade en egen toalett på sitt rum. eller ja det var hennes rum och hon hade en dörr till en lite mini toalett där med en dusch, toa och handfat. Så vill jag också ha, värsta privat. Sen tog hon mig hem. Och här sitter jag, imorgon är det skola och det är nog det jag är minst peppad för.

Ikväll blir det dusch och sen sooova! och kanske en film då! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0