shooppiiinngg

Nu är jag hemma igen. Och det är ÄNTLIGEN HELG!!

Den här veckan har känts superlång men det är skönt att den är över. På idrotten körde vi en annanslags dodge ball, med koner som hade innebandybollar på och om man sköt ner båda bollarna (fanns två på varje sida) så förlorade det andra laget oavsett hur många dom hade kvar på planen. Rätt roligt, och MYCKET roligare än vanlig dodgeball. Det är en sak jag är bra på när det gäller dodgeball, att undvika bollen. Jag kan absolut inte kasta, det går inte. Dock har jag ju fått arm muskler!!! Helt seriöst, hemma kunde jag inte göra riktiga armhävningar alls, i alla fall inte om jag skulle gå hela vägen ner och sen upp igen. Och igår på träningen gjorde jag 20 då jag gick ner hela vägen och så upp igen, och fick kommentaren "Right now Edda's got the best pushup's on your team!" från Kristy! haha det hade man ju inte förväntat sig. Roligt är det!

Jag fick även veta på engelskan att jag fått 16/20 poäng på min "essay" uppgift på provet vilket är bra och hon tyckte jag gjort ett jättebra jobb. Hon hade ingen exakt procent men hon sa att eftersom jag fått A i betyg för dom 9 veckorna så skulle nog inte provet ändra så mycket. Så jag är superlycklig och det betyder att jag har A i allt förutom Historia. Men det kan jag leva med. Idag på Career Ed så skulle vi först skriva ner 20 saker vi älskar att göra, sen skulle vi sätta bokstäver före våra punkter. Ett dollarmärke (har ingen sån knapp på min dator) om det kostade pengar att göra, ett R om det finns en risk (fysiks, psykisk eller något annat), F om man tror att någon familjemedlem skulle skrivit ner samma punkt när de var i vår ålder, ett A om vi gillade att göra det ensam och ett P om vi gillade att göra det med andra människor. Och när vi var klar med det så skulle vi berätta vilken som var den avgörande faktorn till att vi gjorde sakerna. Jag sa att det var P eftersom allt jag älskar att göra har oftast något med andra människor att göra.

På kören så fick vi som gör solo eller en grupplåt sjunga inför alla andra. efter att ha hört allas solon så var jag rätt glad att jag inte valde att göra en eftersom ALLA lät förjävligt och dom sjöng inte ut alls. Inte så att bara för att dom gjorde det så skulle jag också det men jag vill inte att folk ska tänka att jag är sämst haha. Jag bryr mig alldeles för mycket om vad folk tycker.

Efter skolan åkte jag och betalade pengarna till Steve för DC-resan i April, och påtal om det mamma och pappa jag måste skicka över ett papper till er som ni ska skriva på. Får nog skanna in det och så får ni skriva på och skanna tillbaka. Det var ett helvete att hitta till hans hus, han bor på en väg som är världens kurvigaste väg jag lovar och dålig väg är det också. Det tog oss typ 30 minuter och 4 samtal på 1 enda väg att hitta huset illa är det.

Sen åkte vi till köpcentret och jag umgicks med Tiffany. Köpte sena julklappar till Tiffany Longfellow och Janelle, lite bodybutter till mig själv, ett läppglans och handsprit (som jag använde upp på en månad..). Dyrt vart det tyvärr men så går det, jag kände ju att jag behövde julklapparna. Sen hittade jag massa billiga smycken på rea, eller dom var billiga efter rean ;) Så nu är jag sådär 7 ringar och 100000 örhängen rikare. typ. Klockan 7 gick vi på bio, vi såg "The Roommate" som är jätte psyko, varför är det alltid så att jag lyckas kolla på dom galna filmerna. Rätt bra var den i alla fall och det är en drama/thriller film så den var rätt läskig vissa gånger. Haha och jag lyckades spilla halva mina popcorn på golvet. Inte för att jag blev rädd men för att dom tippa över. Oj och jag såg precis på IMDB att den släpptes idag. haha det var faktiskt killen som jobbade som rekomenderade den till oss för vi ville först se "no strings attached" men så blev det inte.


Såhär ser det ut om man inte varit i köpcentrumet på en månad (+ mina julklappar till mina kompisar). Och det här är mitt försök till att inte köpa något.





dubbelring

mmmm.. bath&bodyworks. Hade jag kunnat spela in doft hade jag spelat in doften av min nya bodybutter. AMAAZZIING


bara jag som inte vågar förstöra det fina mönstret? haha jag har alltid jätte jobbigt med sånt, HATAR att förstöra det. Men när det väl är förstört så bryr jag mig inte. Godnatt, ska upp kl 6 imorgon!

Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

fina inköp edda! :D

the roommate, är det den med Leighton Meester? :)

2011-02-05 @ 12:20:00
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Josefin

Jag har samma bodybutter, älskar white citrus! <3 haha och jag följer sjäva snurren runt i burken för jag vill inte förstöra mönstret ;)

2011-02-05 @ 19:56:21
URL: http://josefinsusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0