singing

Åh herregud vilken lång dag. Jag gick upp kl 6 och har inte varit hem förens nu (9.12 pm). Imorse åkte vi till skolan för att sedan ta bussen till Tri-valley high school för solo/ensamble contest. Jag satt bredvid Kaylyn på bussen och hon hade tagit med sig, donuts, nerds, gummiormar och beefjerky till oss så där hade jag min frukost. Hon är bäst ever, vi satt och prata killproblem hela bussresan, mest hennes. haha


nerds, haha watermellon&wild cherry

När vi kom dit så la vi våra saker i hallen och sedan skulle några äta men vi bestämde oss för att vänta då vi inte var hungriga. Efter det gick vi och lyssnade på när ett par stycken sjöng sina solo låtar från vår skola. 11.44 var det vår tur och det gick faktiskt superbra! Vi fick en etta, vilket är det bästa man kan få. Det är 1-5 då 4 och 5 är jätte dåligt att få. Så vi var glada! Jag missade Alexa's solo då hon gick 20 min tidigare än väntat men även hon fick en 1a. Nästan alla från våran grupp fick det tror jag, och en tjej sjöng så himla vackert, helt galet och låten var på latin. men hon fick bara en 2a för hon tappade bort sig i mitten.. Tyckte så synd om henne.







Caitlyn, Kaylyn och Jag

Drew, Arienne, Kaylyn, Caitlyn,jag, AJ

När alexa var klar och vi lyssnat på ett par till + ätit mat så var det dags att åka hem. Vi stannade på Starbucks och jag provade deras Smoothies, en jordgubbs smoothie. God men den smakade jätte mycket banan, med tanke på att dom hade banan i den. Jag somnade dock i bilen och vaknade av att Alexa väckte mig och sa att vi var hemma. Vi gick in tog våra saker och jag och Kristy åkte till gymmet för träning. Hade träning mellan 5-8.30 så det var en lång träning fast vi hade ju i och för sig en liten paus för pizza i mitten. Men överlag gick det bra förutom att min gymnastik sög, jag landade på huvudet 100 gånger, varav en var på mattan.. Blödde på benet gjorde jag och Ashley rev mig på halsen. Haha trevligt trevligt. Juste, courtney slog in sitt huvud i mina tänder eller tvärt om eller något idag. Så mina framtänder gör jätte ont.

Nu är jag i alla fall hemma och det blir en dusch antagligen imorgon för jag är för trött idag. Hur äckligt är inte det då? jaja. Och imorgon är vi tydligen hembjudna till en familj för att kolla på Superbowl och jag vet inte om jag borde heja på steelers eller packers.. Det är tydligen hem till en i min skola som heter Heath Blair som jag hatar, och ja hata är ett starkt ord och det passar in rätt bra i det här sammanhanget. Otrevlig, orespektfull, jobbig, ja allt negativt en människa kan ha. Men det ska väl bli kul, om inte alexa går tänker inte jag heller! Så är det bara. Men nu ska jag fortsätta äta mina Nerds och kolla på film eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Isä

Heja på Stealers så blir mr. Schob glad. :)

2011-02-06 @ 07:36:16
Postat av: Therése

SV: Haha förstår att det kan vara svårt att inte gå upp i vikt där, men tränar man ofta kan man kanske hålla en bra balans ändå :)



Åh sjunger du? :D Kul att det gick bra! Går du någon speciell inriktning där förresten? Och btw, heter det high school eller collage? Jag förstår inte riktigt skillnaden :) Kram!

2011-02-06 @ 09:43:02
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Mamma

Vilka tjusiga kläder! Är de era egna eller får ni bara låna dem?

2011-02-06 @ 19:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0