run baby run

Hejsanhoppsan.

Jag har precis spelat lite Wii Fit då jag inte hade gymnastik idag. Jag gjorde precis en video om mitt hus, men jag råkade ha den åt fel håll (kameran) så den kommer bli sne om jag försöker ladda upp den.. + att jag sa massa konstigt och det var jätte mörkt så man såg ingenting halva videon.. Jobbigt. Ska försöka göra en senare.

Skoldagen var bra, det har dock stormat här idag, blixtrar, massa vindar och regn.. Trodde jag skulle dö på bussen och den fick till och med stanna ett tag för att vänta på att regnet skulle lugna ner sig. Men det gick bra och nu regnar det bara..

Skolan gick bra, på engelskan började vi läsa om 1920'talet och sen för att bli lite inspirerade så spelade Mrs. Roberts lite Jazz musik för oss, eftersom det blev populärt under 20talet. Rätt chill om du frågar mig.

Så nu är jag rätt slut efter mitt springande och andra roliga övningar, så det blir kanske en film eller så och kanske lite engelska. Haha ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0