Who are you?

Så jag är lite nyfiken, för efter en konversation med Josefin tidigare idag då vi pratade om er (våra läsare) så kom vi på att ni vet allt detta om oss men vi vet praktiskt taget ingenting om er.

Så min fråga är, VEM ÄR DU? Namn, kön, stad, ålder, varför du läser min blogg, och något som skulle kunna förbättras.

Det spelar ingen roll om du känner mig eller inte, jag vill veta ;) Lite nyfiken vart allt folk kommer ifrån. Såklart behöver du inte svara på alla frågor men det skulle vara roligt att få veta!

Kommentarer
Postat av: Giina

Gina Lindqvist ganska känd ;) kommer från SVERIGE dalarna 17 år och läser din blogg för att jag saknar dig och vill veta vad du håller på med där borta! Jag vill se mer BILDER!! :D

2011-02-26 @ 09:12:07
URL: http://GiinaLindqvist.blogspot.com
Postat av: Milea

Jag heter Milea, är tjej såklart, bor i en liten ort utanför Stockholm som heter Sigtuna :) Jag är 14 bast, och jag läser din blogg för jag är blivande utbytesstudent, fast om 2/3 år då:P Jag skulle gärna vilja se mer bilder, kanske videoblogg när du pratar eng., fast mest roliga bilder :)

KRAM

2011-02-26 @ 11:47:17
Postat av: Therése

SV: Haha ja den där svarthåriga lilla tjejen är jätte söt (haha fast jag har ännu inte sett den, gjorde en massa annat igårkväll iaf men ska se den nu) :)



Vad snäll du är, du är den enda som länkat mig efter att ha "tagit" videon från min blogg, så tack :)



- Jag heter Therése, haha. Bor i Stockholm (ort som heter Ekerö, ligger 10 min. från Drottningholm, som du antagligen vet vart det ligger eller?) :) Jag är en tjej, hahaha och är 16 år, fyller 17 i år. Jag läser din blogg för att jag tycker det är jätte intressant om din resa i USA och hur det är att leva där. Vad som skulle kunna förbättras... hm... Mer bilder, om det är möjligt! :D



Kram på dig! :)

2011-02-26 @ 15:54:09
URL: http://theresehyden.com
Postat av: Anonym

bor i Västerås och är en 18 årig tjej. Läser din blogg för den är länkad genom linamihi.blogg.se

2011-02-26 @ 16:33:26
Postat av: Josefin

Bra ide Edda! jag tror att jag ska härma dig haha ;)

2011-02-26 @ 19:16:31
URL: http://josefinsusa.blogg.se/
Postat av: Madde

Madelen Johansson här, fyller 17 iår :) Bor i Tibro, en miniort utanför Skövde i Västra götaland :) Läser din blogg för du verkar ha det grymt kul i USA, och ska ju själv åka dit med Explorius i höst! Och för att du är den enda utbytesstudenten (Som jag har hittat iaf, och gillar!) som uppdaterar! :D

2011-02-26 @ 20:42:17
URL: http://missduchess.devote.se
Postat av: Amanda

Amanda 19 år, fd utbytesstudent at the haynes family ;) hehe, jag läser mest för att hålla mig uppdaterad om warren och ohio valley allstars. mer bilder skulle uppskattas! :):)

2011-02-26 @ 21:05:40
Postat av: Linnea

Linnea Holgersson kan nog säga att jag är ganska bra kompis med dig ;) haha bor i Borlänge the place to be! (eller? haha) sjutton MEN arton om exakt fem månader! Jag läser din blogg för jag måste hålla koll på dig så du inte hittar på några hyss i USA ;) och för att jag saknar dig... Mer bilder till folket! På allt, vad har de på sig där borta, hur ser skolan ut, vad har du för strumpor ¨på dig haha :D

2011-02-27 @ 00:54:40
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com
Postat av: julia

Julia

Tjej

Karlskrona

17 år

Läser din blogg för att jag själv ska till USA i höst som utbytes och vill få en inblick i hur ett liv på high school i USA kan se ut!! :)

2011-02-27 @ 07:59:26
URL: http://theyearofmylife.devote.se
Postat av: Anonym

elin, västerås, 17 år

läser för jag ville åka till usa men har inte möjlighet till de just nu, och eftersom jag är 17 nu så går det inte senare heller.



mer roliga bilder osv!

2011-02-27 @ 13:28:52
Postat av: Anonym

Fanny, Göteborg, 15 år. Jag läser din blog för att jag själv någon gång vill åka som utbytesstudent till USA och vill se hur folk har det.

Håller med de andra; mer BILDER!!! :D

braa blogg för övrigt!

2011-02-27 @ 14:12:02
Postat av: fridaj

Frida heter jag och bor i Sävar, utanför Umeå. Jag är 17 år och ska åka som utbytesstudent till USA i höst. Jag läser din blogg för att jag vill veta hur det är att vara utbytesstudent, och du är typ den enda som är bra på att uppdatera ;) Det skulle va roligt med en videoblogg på engelska :) Annars är din blogg superbra!

2011-02-27 @ 14:20:49
URL: http://fridajnsn.blogg.se/
Postat av: Anna

16 och bor i stockholm, ska åka på utbytesår efter ettan så om ett halvår! Läser din blogg för att inspireras av andras utbytesår samt för att du också går på cheerleading :D Jag skulle gärna vilja läsa och se videos på ditt lag :D

2011-02-27 @ 14:29:11
URL: http://prepared.devote.se
Postat av: Victoria

Ja heter Victoria, är en tjej på snart 17 år. Jag bor i en stad som grensar till Göteborg, denna heter Mölndal ;).



Jag läser din blogg för jag skall antagligen åka som utbytis 2012/13 :).

Jag tycker att dina och din kompis filmer är så otroligt roliga! Varje gång jag hör "grenade" ser jag din kompis framför mig som "sjunger" den haha. Så lite fler sådan filmer kanske :)

2011-02-27 @ 23:15:29
URL: http://victorialinneaahlberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag heter Hanna och är 15 år. Läser din blogg för att jag åker till USA om ungefär ett år, och du skriver om cheer... Och jag tränar det här :)

2011-03-01 @ 09:22:09
URL: http://cheerstina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0