4th snowday..

Ännu en snödag, och det bara snöar och snöar.. Ska tydligen snöa hela veckan, så gissa vem som inte kommer kunna gå till skolan? Jo jag, och gissa vem som kommer få göra upp alla dagar i vår/sommar? Jo det är jag det med. haha är inte skolsystemet i Usa bara för underbart?

Så här sitter jag, personen som skulle kolla vad vårt hus var värt var här för en stund sen och Kristy har precis åkt för att köra Alexa till Marietta för college. Jag valde dock att vara hemma, får se om jag hittar på något. Jag och Caitlyn ville ju gå till köpcentret idag eller vara hos någon och bara kolla på film, men så blev det inte på gund av hennes väg. Så jag blir antingen sittande här eller så hittar jag någon som kan hämta upp mig eller komma hit och umgås, vilket nog inte kommer att hämta. Dom kan nämligen inte köra speciellt bra i snö, inte många bilar som är fyrhjulsdrivna här borta.

Så jag sitter nu och lyssnar på musik och pratar med folk. Jag har min awesome WHS-superman tröja på mig ;)


Haha ser lite flintis ut, ;)

Men nu ska jag fortsätta vara uttråkad ;)

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Hej! :)

Allt bra idag??

2011-01-12 @ 17:27:36
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Så bra :)

Samma här, vad gör du??

2011-01-12 @ 20:02:13
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0