Angry birds

Sitter i vardagsrummet, kollar på Svampbob med Alexa medans vi väntar på middag.

Runt 2 åkte jag med Kristy och Kayla, hämtade upp Madison och Caden från skolan som faktiskt hade skola idag och sen till Marietta för att hämta Alexa som också hade skola. Vid det laget hade det börjat snöa riktigt mycket och när vi lämnat av Madison, Caden och Kayla hos dom så var vägarna helt täckta av snö. På träningen dök det 5 personer upp eftersom vägarna var dåliga och folk ville inte offra sig att åka dit för en timme eftersom många bor över en halvtimme bort. Så vi tränade hopp med Youth och sedan körde vi gymnastik resten av timmen. Gick rätt bra, gjorde mina standing backhandsprings helt själv på golvet ett par gånger och jag var rätt död efter en timme eftersom jag fortfarande känner mig sjuk. Vi hämtade Alexa från danssidan där Brian satt bakom "disken". Han är så rolig, han tyckte att jag såg så mysig ut med mina sjal + att mitt ansikte var lite rött eftersom jag svettats så han bah: bye cutie. Kristy sa när vi kom ut att det hade varit lite konstigt om han inte varit gay. Men han är så himla rolig och snäll, pratar med en fast man inte ens känner honom. Jaja, så vi åkte till mäklaren där jag och Alexa satt i bilen i evigheter, lyssnade på radion och spelade Angry Birds.


Birds Vs. Pigs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0