Bball game?

Godmorgon!

Jag vaknade upp av att Megan smsade mig och frågade om jag ville gå på Basket matchen ikväll mot Fort Frye och sen sova hos henne. Jag smsade Kristy som jobbar men har inte fått något svar. Så jag sitter och väntar med spänning. Det skulle vara så himla roligt för vi har velat umgås sedan Thanksgiving (oktober) så jag känner att det är äntligen dags. Så vi får se hur det blir med den saken, har hört att Fort Frye matchen ska vara bra också. Dock hade jag ju ÄLSKAT att gått på Marietta matchen i tisdags men jag låg och sov och var sjuk då.. Den var tydligen bäst, Marietta matcherna är ALLTID bäst. Kommer ihåg under Football season när det var homecomingmatchen mot dom och de hade gått ut på våran plan och sprayat över vårat W och gjort ett orange M istället. Rivalerna på hög nivå. Fast det roligaste med det var att de gjort M'et mot deras läktare så det såg fortfarande ut som ett W från våran.. haha

Så här sitter jag och tänker på vad jag skulle kunna äta till frukost. Sen blir det väl att ta det lugnt tills om jag ska på matchen runt 6. :)

Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

hehe ganska roligt prank! :)

sv: haha shit edda, du måste se den! helt underbar :D

2011-01-22 @ 16:37:54
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: Therése

SV: Åh tack så jätte mycket för tipset! Ska helt klart ta och beställa hem dom! Har det aldrig dykt upp någon finne efter att du ätit dom? :) Kram!

2011-01-22 @ 17:06:23
URL: http://theresehyden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0