Bridal show

Jag hade så fullt upp med att uppdatera om mina missade dagar så glömde helt bort att berätta vad jag gjort idag.

Jag blev väckt av Todd som inte visste om jag var hemma eller inte, han berättade att Kiah, Alexa och Kristy var i Marietta på en Bridal Show där Alexa och Kiah var modeller. Så jag pratade lite på Facetime med mina föräldrar och började uppdatera bloggen, som ni såg så gick inte det speciellt bra. Todd kom in och sa att om jag ville följa med och kolla på dom så hade jag 10 minuter på mig att göra mig redo, jag bytte om och satte i mina linser och åkte. Första låten jag hörde var en Abba låt. Lite roligt, både Kiah och Alexa var jätte fina och dom visade upp massa olika klänningar tillsammans med massa andra människor såklart. Mellan visningarna kunde man provsmaka olika företags mat och tårtor, deras choklad och ranch fontäner, kolla på klänningar, och massa annat. Så det var min lunch, att prova mat. Haha gott var det ju i alla fall.

Innan vi åkte dit hade dom gjort en visning så vi såg 2 visningar där Kiah visade upp sammanlagt 5 klänningar tror jag och Alexa 4. Jag älskade en av Alexas brudtärne klänningar som var chockrosa och jättefin. Kiah och Gibbs hade träning och Alexa hade dans så dom åkte till gymmet och jag och Todd åkte hem igen. Imorgon börjar skolan igen och jag ser inte fram emot det, jag vet inte om jag kommer kunna gå upp så tidigt. Men jag ska försöka, såklart.

Men nu ska jag hitta något att äta, och sen blir det kanske en film. Nightynight :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Har du sett nån kändis då under tiden du bott där hitilss? :D

2011-01-03 @ 11:05:48
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0