Dödstrött på läxor

Jag kan inte ens minnas senast jag var såhär trött på läxor och plugg. Jag har inte pluggat såhär mycket sen.. ja sen när? inte sen jag kom hit i alla fall, och på mitt gymnasium i sverige fick vi ju knappt läxor. Kristy har gjort illa vristen när hon halkade ner från ett trappsteg som var täckt med is och snö så hon hoppar på kryckor och jag och Alexa har spenderat kvällen med att göra läxor. Har gjort en massa government, eller massor kan jag inte säga att det är. Men en del, sen har jag gjort nästan hela mitt psykologiprov. Har ett par extended answer-frågor kvar, jag är förtrött för att ens koncentrera mig. Så jag bestämde mig för att ge upp för idag. Imorgon har vi en 2hour delay och jag tänkte gå upp kl 7 istället för 8 för att försöka få något gjort, får se hur det går. Jag hoppas och hoppas på att skolan inte ska bli inställd, jag MÅSTE dit! Att sitta hemma hela dagarna är tråkigt + att jag behöver hjälp med lite av mina läxor..

Jag tänkte gå och lägga mig nu, för jag är helt slut. Antagligen efter allt pluggande, men jag tänkte i alla fall uppdatera er lite om min dag. Godnatt på er

Glöm inte att fråga frågor till min FRÅGESTUND

Kommentarer
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

usch för plugg! är en sån period här i borlänge också kan jag lova... gaah jag dör nästan lite smått!



sv: nej men precis, man kan ju tycka det, men tydligen så är det så.. :/ hehe nej, jag har inte hört nånting, fast jag skickade in alla mina papper för typ två/tre veckor sen,så jag ska väl inte direkt längta allt för mycket för att få det ;)

2011-01-27 @ 15:39:35
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

sv: haha nej det kan jag förstå! ;) jag kommer vara sjukt nervig om jag inte fått nån värdfamilj en månad innan jag åker ;)

men du skoja inte! jag tyckte det var nyss jag sa hejdå till lisa och snackade med dig på dalecarlia! helt sjukt vad tiden går fort (nu låter jag som en gammal tant..)

2011-01-27 @ 20:37:03
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0