Fönsterglas över hela golvet

Äntligen fredag, och dagen börajde med en 2 hour delay. Så alla lektioner var nerkortade till ca 25 minuter, jätte skönt tyckte jag. Vi gick igenom lite WWI på historian då Mrs. Clark inte var nöjd med våran insats på provet. Det mest intressanta var nog Government lektionen. Dustin och Josh satt och skojbråkade med varandra, och det slutade med att Josh ställde sig utan för dörren och höll emot när Dustin försökte komma ut. Dustin slog till glaset lite lätt på skoj, och andra gången sprack det. KRASH sa det och det låg glas överallt, jag såg Dustins reaktion som var  "oh herregud vad har jag gjort!?" då det inte var med mening och vi andra blev livrädda då vi inte varit beredda på det. Ja inte mycket gjort på den lektionen inte, och Mrs. Roberts som jag hade lektionen efter hade hört ljudet.

När dom höll på att ta bort de resterande glaset i fönstret (på dörren) så sa Josh kommentaren: They should have rubberglass (så det inte skulle gå sönder). Då svarade Mrs. Wile: There's more things that should be covered in rubber. Hela klassen började skratta, lite roligt var det. Ja det ska misstolkas.

Vi fick ett test på engelskan och på psykologin fortsatte vi kolla på Beautiful mind. Anledningen till att jag skriver lite odetaljerat osv är för att jag strax ska ner och kolla på film med min familj. Robin Hood blir det.

När jag kom hem åkte vi för att hämta alexa och köpa lite saker, och kl 6 åkte vi på husvisning nära min värdpappas föräldrars farm. Jättefint hus, lite gammaldags men det skulle dom eventuellt ändra. Får se vad dom bestämmer sig för. Roligt roligt, vi har precis kommit hem och jag skriver på min government läxa, eller jag renskriver och strax är det dags för mat. Tänkte bara meddela att jag lever ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0