Glada nyheter för mig

Godmorgon.

Jag vaknade för en liten stund sen och Kristy frågade om jag ville följa med till Rio och lämna saker till Kiah's dormroom. Hon flyttar ju imorgon? Tror jag, jo så måste det vara för det är in flyttning imorgon och klasserna börjar på måndag. Ska bli roligt att se hennes rum och området.

Jag betalade precis min telefon räkning till Kristy och blev glatt överraskad. Papperet jag fått av henne visade (tillsammans) 113 dollar, men det visade sig att jag redan betalat en så det blev mycket billigare genast. Haha så nu har jag mer pengar över här. Känns jätte skönt att ha nästan allt betalat för Januari. Det är bara Florida resan kvar att betala men Kristy sa att jag kunde göra det senare.

Så här sitter jag och äter frukost, funderar på att duscha innan vi åker. Jag skriver mer när vi kommer hem :) Ha en bra dag

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Jaha, men finns det då någon som bor hemma hos dig i sverige samtidigt? :D

2011-01-08 @ 18:58:56
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0