How will I ever be able to say goodbye?

Jag och Alexa började dagen på det bästa sättet. Greenbeans, potatismos, macka, vatten och sist men inte minst ICARLY! haha Jag älskar helgerna när det bara är vi hemma (todd sov). Så vad ska jag göra idag då? Jag tänkte göra klart min engelska så att jag inte behöver fundera på det, och så får jag ta Historian lite senare i helgen, vi är ju trots allt lediga även på måndag. Sen ska det ju snöa massor här i helgen påstås det så vi får se hur det blir.

Jag kanske hittar på något med någon idag också, vi får se. Imorgon är det 5 månader kvar här borta i USA.. så himla fort tiden går, jag kan inte vänta tills jag får träffa alla igen, men bara tanken på att lämna alla är så hemsk. Jag vet hur jobbigt jag tyckte att det var att säga hejdå till Leo och Felix igår.. Tänk då att säga hejdå till ALLA här borta.. :( Det är nog en av de få nackdelar med att åka hit för ett år. Att säga hejdå till mina vänner och familj i sverige var inte allt för svårt, mycket lättare än jag förväntat mig då jag vet att om 10 månader så ser jag dom igen. Men att lämna min nya amerikanska familj, mina vänner och alla och inte veta när jag nästagång kommer att se dom, om jag ens kommer se hälften igen, det mina kära läsare.. Det är något jag inte förstår hur jag ska kunna göra. Men nu ska jag sluta tänka på det, det är dags att leva i nuet och njuta av min sista halva av mitt utbytesår :)


Min amerikanska bästa vän.. :) tjejen som finns där och muntrar upp mig i alla lägen :)

Kommentarer
Postat av: angelica

sv ser på supernatural :) du då?

2011-01-16 @ 01:01:01
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0