Onödig dag..

Hejsan. Idag hade vi faktiskt skola, dock började vi kl 10 då det var ju skönt. Dagen var ändå rätt onödig, alla lektioner är nerkortade till ca 30 minuter då vi började två timmar senare än vanligt, vilket innebär att INGEN gör något alls på hela dagen. På idrotten satt vi och pratade, på Historian tog vi ett litet test som tog oss 10 min, under min T.A lektion satt jag, under government så fortsatte vi med vårat planerande för när vi ska hålla en lektion om ett visst stycke i boken, på engelskan läste vi och tog ett litet test, på psykologin kollade vi på film, på treble chorus sjöng vi lite och på reading satt jag, Taylor, Megan och Katie och pratade. Onödig dag eller vad? Sen har vi förskjutit hela terminen med en vecka, så vi får en vecka exta.

Så nu har jag precis kommit hem, och om ca en timme ska jag få skjuts av Todd till marianas hus där vi ska ha en överraskningsfest för Leo som åker tillbaka till brasilien på tisdag. Så det ska bli roligt, bilder kommer i promise.

Jag har så sjukt mycket läxor över helgen, jag har ett par kapitel + frågor i engelska, sen har jag historia prov på tisdag (vi är lediga på måndag pga martin luther king dagen) så jag måste plugga till det + att vi har snart finals i engelska också. Så pluggapluggaplugga är det som gäller.

Men nu ska jag byta om, till något LITE finare, hade inte tänkt vara uppklädd men i alla fall inte ha en Warren tshirt på mig .. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0