Onödig uppdatering om min kväll :)

Nu är jag hemma igen.

Jag hade jätteroligt, vi åkte hem till hans morbrors hus och umgicks, åkte pulka och fyrhjuling, grillade smores och kollade på tv med släkten. Hans bror (som kallar mig Sweden) och några andra hade 1000 frågor om sverige, det är rätt underhållande. Man börjar bli van med all nyfikenhet. Vi hade det supertrevligt i alla fall, huset var inte helt klarbyggt/inrett och dom försökte få det att se ut som en skidloge, eller hur man stavar det och hittills såg det bra ut.

Det har blivit kallt och snö igen, så vara ute en längre stund var inte så roligt, som tur var så hade vi en brasa. Jag har inte mycket att skriva, tänkte kolla på en film eller nåt. Känns som världens mest onödiga inlägg. Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Okej, men vilket år i high school går du i då?

2011-01-09 @ 07:35:54
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: amanda

haha, jag gillar hur du skriver att "en kompis" ska hämta upp dig och sen i nästa inlägg får man reda på att det är en kille haha. jag gjorde precis samma sak i min blogg ;)

2011-01-09 @ 07:54:59
Postat av: Isä

Kuvia?

2011-01-09 @ 09:12:57
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

jag har fått för mig att man egentligen inte presenterar kille/tjej för sina föräldrar i usa (iaf gällande dejting) innan det typ är seriöst.. Har du nån koll på sånt? :D

2011-01-09 @ 21:01:53
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0