Percy Jackson

Godnatt/morgon hur ni nu vill se det. Natt för mig, morgon för er.

Inget pulka åkande idag, det blev att följa med Kristy till TJ Maxx och sedan läsa engelska och kolla på film med Alexa. Eller vi kollade på något tårtprogram (dom gör helt fantaskiska tårtor..), "4 weddings" och "say yes to the dress" med andra ord massa bröllops program. För att sedan fortsätta kvällen med Hallmark-filmen "Always&Forever". Hallmark är en tvkanal med massa filmer, i julas hade dom "25 days of christmas" där de varje dag vissade MASSOR med julfilmer. Filmen var i alla fall supersöt. Vi hann dock inte se klart för Kristy ropade ner oss och vi kollade på Percy Jackson and the olympians - the lightning thief. Jätte bra film, en modern film om den grekiska mytologin som min värdsyster för övrigt älskar. Såg den i somras med mina bästa vänner och nu fick jag se den igen.



Och med det säger jag godnatt sverige! Och ha en fortsatt trevlig morgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0