Pocket full of sunshine

Godmorgon..

Vi har det som kallas snowday, igen.. Men jag kan inte påstå att det är en snowday, för ALL snö regnade bort här om dagen. Fast det var ju lovat en snöstorm runt 2 eller nåt sånt.. Jadu, jag som gillar torsdagslektionerna.. haha

Så då sitter jag här, skönt att vara hemma och vila mår faktiskt lite bättre idag. Jag tror jag ska träna ikväll, om gymmet är öppet. Sorgliga är att jag hoppas på att det är stängt, jag känner verkligen inte för att träna.. Men vi behöver det.

Jag har nog världens jobbiaste låt på hjärnan: I got a pocket full of sunshine - Natasha Bedingfield. Tack vare Easy A.. haha



Orginalet


Versionen från filmen.. hahah

Kommentarer
Postat av: Linnea

haha älskar den scenen x)

MEN ALLTSÅ!! Om du inte var i USA alltså haha jag har den där jävla låten på huvudet nu! :O haha

2011-01-21 @ 18:25:31
URL: http://linneaholgersson.blogspot.com
Postat av: NATALIEGOESAMERICAN

i got a, i got a, i got a, i got a !!

haha man bara måste älska den filmen! :D

2011-01-22 @ 00:15:25
URL: http://nataliegoesamerican.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0