Provprovprov

Har så sjukt mycket plugg, har engelska prov imorgon, historia och government på torsdag + att vi ska lämna in ett psykologiprov på torsdag (det är ett take-home-quiz). Och det är inte vilka prov som helst, det är FINALS.. Men det ska nog gå bra. Ska plugga lite ikväll, så får vi se hur resten går! Dags för träning snart då, och jag väntar på att klockan ska bli 4.40 för det är då det är dags att åka.

Tänkte bara berätta lite om min dag, jag försov mig förresten imorse.. haha missade bussen och så, men som tur är så har man snälla vänner som kan hämta upp en. The beauty of having friends with cars ;) hah nej jag skoja. Men rätt skönt är det.

Ikväll blir det nog inte mycket uppdatering eftersom jag måste plugga men vi får se om jag får lite tid över. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0