Snowday without snow?

Godmorgon.

Det lovades snöstorm inatt, folk sa att det var 90%chans att det skulle snöa. Alla skolor blev inställda men är det mer snö? nej det kan jag inte påstå. Så en snowday utan anledning. Fast vem vet, det var ju lovat snö här hela dagen så det kanske blir värre.. Men jag klagar inte, ingen skola ju! = inget historia prov!!

Idag då., vad är planerna? Jo FÖRST ska jag duscha för det behövs, och sen ska jag börja städa, dammsuga, damma mitt rum, det ska tydligen vara fläckfritt. Så jag har lite att göra. Ska nog slänga ner det mesta i lådorna under sängen och dammsuga golvet.. haha the lazy way.

Jag tänkte i alla fall vänta med att ta en dusch tills Alexa tagit en för jag tror hon måste åka på lektioner, då hon tar College klasser. Om inte hennes skola är inställd med, man vet ju aldrig men det händer inte så ofta att College har snowdays.


Far east movement - Like a G6

Men nu blir det att gå upp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0