snowsnowsnow..

Godmorgon.

Fredag och vi har ännu en gång inte skola.. Det är helt sjukt vad mycket det snöade igår.. Tog en bild på hur mycket snö vi har nu, och igår morse hade vi absolut ingen snö alls.


Vi har inte haft så här mycket snö på hela vintern.. Galet ju. Smälter det inte bort så kanske vi kan få slippa finals i skolan.. hehe *önsketänkande* fast vem vet.. alla kanske hade fått underkänt om det hänt, och jag vill nog gå till skolan och i alla fall få veta vad vi ska kunna eftersom dom kommer få oss att göra det senare i vilket fall. Finals är ju ändå tors-fre nästa vecka så vi är nog tillbaka i skolan tills dess..

Så idag är det pulkaåkning och sånt som gäller, tror jag i alla fall. Mitt största problem är att jag inte har täckbyxor, men det får vi klura ut. Så vad dagen bjuder på berättar jag ikväll när jag kommer hem från mina äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0