Sunday morning

Godmorgon.

En liten snabb uppdatering. Jag vaknade för en liten stund sen och om ca en timme kommer någon och hämtar upp mig och Alexa för då ska vi till våran farmor och äta lunch. Skönt när vi inte behöver komma på något att laga själv. Och sen älskar jag ju min värdfarmor, så himla snäll.

Jag börjar nog bli lite sjuk, min hals börjar göra ont och jag känner mig lite seg, förhoppningsvis går det över! Jag vill verkligen inte bli sjuk, jag har inte varit sjuk en enda gång sen jag kom hit (lite snuvig och kanske förkyld men inte så att jag måste stanna hemma) så jag vill gärna fortsätta året likadant.

Men nu ska jag gå och borsta tänderna och se vad Alexa gör :)


Nicki Minaj - Your Love

Jag är så himla dålig på att lägga upp låtarna, och det kommer hela tiden nya låtar. Men alla låtar under den här kategorin är bara en 10del av alla låtar, men jag kan ju inte lägga upp alla låtar heller.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad roligt att du också har fått en "farmor".

2011-01-16 @ 21:00:39
Postat av: angelica

sv haha åh, fan va jobbigt!

2011-01-16 @ 23:54:46
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0