torsdags äventyr med the Paynes'

Sådär jag är hemma igen.

Träningen var inte inställd så jag kunde inte vara med Caitlyn. Kristy och alla småbarn kom hem runt 1 och de åkte lite pulka på bakgården medans Kristy lagade mat. Världensgodaste Mac n' cheese och kycklingklubbor. Kollade på medans Madison och Caden spelade Wii Sports en liten stund innan det var dags att åka. Vi skjutsade hem dom till deras farfar och Kristy släppte av mig på gymmet medans hon åkte till frisören. Jag underhöll mig med att prata med Jamie och lekte med hennes lilla söta son Connor. Han är lika gammal som tiden jag varit här. Veckan efter att jag kom hit föddes han. Lite roligt tycker jag, och han är nog världens sötaste unge! haha

Träningen gick bra, i början tränade vi med Youth laget då Jamie var tvungen att coacha båda lagen, så vi gjorde lite gymnastik, bygg och hopp. Sen kom Kristy och vi körde lite mer, sista 10 minuterna körde vi conditioning. Antingen har veckan vi inte haft träning fått mina muskler att försvinna, eller så var övningarna svårare än vanligt. För jag kände mig DÖD efteråt. Som vanligt efter våran torsdagsträning (eller ja det är andra gången nu) så åkte jag med Courtney och hennes mamma. Vi körde drive through genom Arby's och sen till en "trailerpark" som hennes mamma äger, eller hyr ut trailers till folk i alla fall. Hon pratade med en kille ett tag innan vi åkte vidare. Jag är i alla fall hemma nu och imorgon har vi hittills en 2hour delay, men tanken på att gå till skolan för 1 dag innan helgen, där lektionerna bara är 30 min långa känns jobbigt.. haha

Kommentarer
Postat av: Emma

vilket level tränar/tävlar du i? :)

2011-01-16 @ 22:57:24
URL: http://emmaesping.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0