Chill söndag

Dagen har varit en chill dag och jag har spenderat den med att tvätta kläder, städat mitt rum och pratat med Johanna på msn största delen av dagen. Det är dock lite som fattas, måste dammsuga rummet och städa bort det sista och kanske slänga bort lite skräp. Rent och fint måste det vara på tisdag.

Så imorgon är det skola igen och det känns som att helgen var alldeles för kort, men samtidigt känns det som att det var evigheter sen jag var i skolan. Imorgon är det inlämning av Government sagan, ha läst till kapitel 10 på engelskan och vara redo för att spela basket på idrotten. Ingen av de ovanstående låter speciellt lockande. Så är det, jag insåg precis att imorgon, eller 6 timmar (då klockan är 18.10 här) så har jag varit i USA i 5 månader, 5 månader sen jag lämnade familj och vänner och gav mig iväg till andra sidan atlanten för att bo och umgås med folk jag aldrig träffat i hela mitt liv, HELT ENSAM. Jag är så himla stolt att jag vågat göra det här, och jag har 5 underbara månader kvar här borta innan jag får se alla jag älskar igen. Sen kommer ju min familj och hälsar på i April. Det är mycket som händer i april, det är mina föräldrar, det är Washington DC resan, det är Florida det är ALLT. jag vet inte hur jag ska hinna med allt det på en månad. Men det löser sig och jag har ju massor att se fram emot.

Nej nu ska jag gå och se till så att min jacka och halsduk inte luktar brasa längre, vilket dom säkert gör.. inte roligt.. Måste fixa det, vill inte komma till skolan och lukta äckel.

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Så man börjar alltså när man är 6 år i skolan? :O

2011-01-10 @ 07:26:36
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Laila♥

Hoppas att du har haft en skön helg sötnos :)

2011-01-10 @ 13:59:11
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0