Poking war

Nu är jag hemma igen och är klar med alla läxor, det är dags att duscha och kanske städa lite.

Gymnastiken gick helt okej, jag och Courtney blev lite lata efter ett tag och flummade runt i gropen. Jag fick Bryan att hjälpa mig med lite stillastående tucks också, det gick faktiskt jättebra. Jag gör hellre det än flickisar, men vi är level 2 och då får man inte göra sånt.. blöh ;)

I alla fall, inatt ska det tydligen snöa JÄTTEMYCKET, eller rättare sagt imorgon. Så snälla Spence's mamma tyck att vi kan få sova ut lite, eller till och med slippa skola?! Det var min bön för idag. Egentligen vill jag inte missa skola då vi bara har en snowday kvar, så då blir det antingen 1 extra timme skola i vår, eller extra dagar i sommar.. Så en 2 hour delay skulle vara uppskattat.

Idag var det "first world war of poking" på facebook, alltså puff-funktionen. Så här har jag suttit och pokat folk hela dagen, och snabbaste hittills är Josh. Man trycker på "poke", uppdaterar sidan och då har man fått en poke tillbaka. En intensiv kamp, som jag förövrigt ska vinna. Att ha Poke-wars är nog det mest underhållande på FB, förutom mitt beroende till Night Club City och att ha helt sjuka konversationer med sina vänner. Ja inte för att ni bryr er kanske, men that's life.


Pitbull ft. T-pain - Hey baby

Men nu blir det dusch och sängen! Puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

SV: Men hur gammal är man när man börjar i high school då?

2011-01-11 @ 08:57:44
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0