Leo's överraskningsfest

Nu är jag hemma från en sjukt rolig kväll.

När jag kom dit var det ingen där än, bara Mariana med familj. Jag hjälpte henne att fixa till maten och sånt och sakta men säkert kom det folk. :) Vi satt och pratade och hade roligt tills det äntligen knackade på dörren, det var Leo. Alla sprang och gömde sig och jag och Martina stod redo med våra konfetti "pistoler". Vi var inte så bra på det här med att överraska folk , men jag tror han blev glad. Han fick en flagga av oss som vi skrivit alla våra namn på, det var även Felix's sista dag så vi gav honom en present också.

Vi åt lite tårta (leos födelsedag snart + att han åker) och bara umgicks. Superroligt att träffa alla igen och även om jag tyckte att jag träffat massa folk så träffade jag ännu fler utbytesstudenter jag aldrig sett förut.. Jag låter bilderna tala.


Jag, Martina och Maira :)


My swissdish och Maira :)


Jag och dissarn Felix :) Av någon anledning ser jag jätterolig/omsminkad/trött ut på alla bilder


Leo och Felix, Felix åker hem imorgon och Leo på torsdag :(


Leo med sin tårta han fick, men han verkade inte vilja vara med på kort


The whole group :)


Martin på hörnet, Lo, jag, Martina och Mariana

Jätte roligt hade jag och jag kommer sakna både Leo och Felix.. Och snart åker ju min bästa Martina hem också.. Jobbigt. Men nu ska jag sova, nightynight :)

Kommentarer
Postat av: carro

God morgon!:)

2011-01-15 @ 08:37:55
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: angelica

allt bra? :)

2011-01-15 @ 11:21:55
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: Lanah

Häftigt att du bor i USA. Vill också dit något år :)

2011-01-15 @ 14:46:45
URL: http://lanahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0