Happy new year!:)

Hej allesammans, mitt internet har legat nere plus att jag knappt varit hemma det här året så därför har jag inte uppdaterat. Nyår var jätte roligt, runt 5 kom Fritiof och hans värdmamma och Bruno (brazilien) och hämtade upp mig och vi åkte till Felix's hus. Det var inte så jätte många där och jag såg först jätte överuppklädd ut, men sen kom Martina och Lo och Mariana så då blev det bättre. haha det var jag, Fritiof (sverige), Bruno, Mariana, Lo (Brazilien), Martina och hennes syster (Schweiz), Felix, Mel (Tyskland), Martin (Slovakien tror jag) och Li (Kina).

Vi satt och pratade lite och det var underbart att får prata med en svensk person igen, sitta där och bara prata om ALLT, sverige, fula ord på göteborska (ja, jag menar vem kallar matsalen för Bamba? haha inget illa menat, på skämt ju), Amerikaner, USA, allt.. haha i alla fall, vi gick ner allihopa och dansade och hade roligt för att få tiden att gå. Sen gick vi till en bensinstation för att köpa något att dricka, det var jag, Lo, Mariana, Bruno och Fritiof.


Martina, Jag, Mariana :)


Svenskarna, och jag är ju som vanligt längst ;)


Vi försökte ta en gruppbild, men precis när bilden togs så föll hyllan ner som felix försöker rädda.. haha


Alla som var där :)


Chillar


Våran swiss-swede cirkel.. haha vi inledde 2011 med att hålla såhär.. haha Amerikaner är bäst på att blanda ihop sverige och schweiz!


Ute när vi kollade på dom enorma fyverkerierna.. Okej där ljög jag, det var väl kanske max 10 fyverkerier och INGEN annan i området hade fyverkerier..


Jag och min favorit Brazilianska (heter detså?) mariana :)


Sverige och brazilien


Mariana, Li och Martinko :)

Efter tolvslaget så kom Felix's värdmamma in och gav alla ett varsit papper med vår flagga på och vårt namn, och på baksidan var det vår gruppbild och när man vecklade upp pappret så hade hon bilder från kvällen. Jätte snällt att hon tagit sig tid att göra en åt varje person :)





Runt 1 kom Marianas mamma och pappa och hämtade mig, Mariana och Lo. Vi åkte och köpte lite donuts för frukost innan vi åkte hem. Hennes mamma är KÄR i sverige och hade nyligen hittat knäckebröd på Krogers så hon bjöd mig på knäckebröd med "svensk" ost och gurka. Det godaste jag ätit på länge. haha sen tog vi lite nötter med oss och satte oss på Marianas rum och pratade om Brazilien. Det verkar ju helt underbart och jag ska absolut hälsa på henne!! :) Vi gick och la oss runt 6 och blev väckta runt 12.



När mariana visade mig den här bilden så sa hon "det här är utsikten från mitt fönster i Brazilien". Någon som blev lite avundsjuk ??

Kommentarer
Postat av: Anonym

Brasilien heter det på svenska :P:P stör mig liiite på z :P:P

2011-01-05 @ 21:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0