English homework...

Gokväll, sen dag blev det idag och två kapitel i engelska boken har jag framför mig. Boken är på ett sätt bra, men ändå långtråkig. Den handlar om en familj nere i södra Alabama, och massa problem och sånt. Äh jag är sämst på att förklara vilket ni kanske insett, så sök på To Kill A Mockingbird om du är intresserad.

Så jag vaknade upp rätt sent imorse men hann i alla fall klart, har börjat ta med mig skollunch igen då jag inte har kontanter just nu. Tråkigt, eller jobbigt kanske man ska kalla det. Vi spelade Basket på idrotten och jag Hatar basket, det är kul att gå på skolans matcher men att spela det är inte kul, man kan ju få bollen i ansiktet eller nåt och det skulle ju göra superont. Helt ärligt jag är rädd för basketbollar. Men det gick rätt bra, gjorde ju ett mål också, heter det mål i basket förresten? Ja poäng fixade jag till mitt lag i vilket fall. Vi hade en vikarie på Government som inte visste att vi skulle lämna in våra papper (skönt) men däremot fick hon oss att skriva ner 30 glosor och beskriva vad dom betydde. Inte det roligaste men hon fick oss att göra något för en gångs skull. Haha, vi läste vidare i vår bok på engelskan och det visade sig att jag missuppfattat läxan + glömt boken i skolan så jag var 2 kapitel efter men det märkte ju inte hon. Så allt är bra, på psykologin hade vi ett test, ett test jag varit nervös över som visade sig vara ett av dom lättare. Inte fullt säker på att jag fick ihop alla poäng på dom korta svar-frågorna då de var värda 5 poäng var (mycket text med andra ord) men det gick nog bra.

Träningen idag var ingen höjdarträning, gymnastiken sög. Jag vrickade till min fot påköpet och vårat singlestunt ville inte fungera. Så inget kul att meddela från träningen, haha positivt det blev. Imorgon är det tumbling igen och så får vu se vad dagen bjuder på. Men nu ska jag läsa och sova, nightnight.

Kommentarer
Postat av: Isä

To Kill A Mockingbird:in olen minäkin lukenut korkeakoulussa (yliopistossa). Mielenkiintoinen tarina.

2011-01-05 @ 06:37:16
Postat av: Anonym

Vad går du där, high school eller nåt?

2011-01-05 @ 08:23:32
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0