Washington County dance

När Marianas mamma väckte oss så gick vi upp och åt frukost och jag fick min första RIKTIGA Amerikanska frukost! Alla satt samlade runt bordet, vi hade rostat bröd, frukt (gotta love that), bacon och köttfärs pajer, apelsinjuice, donuts, sausagerolls och massa annat. Det var underbart att börja 2011 på det sättet och efter frukosten fick vi veta att det var en skoldans för alla skolor i Washington County. Eftersom vi inte hade något bättre för oss så tänkte vi att vi skulle åka dit, så vi började göra oss iordning och vi åkte hem till mig för att fixa klänningar medans Lo åkte hem till sig.




Erin (Mariana's värdsyster) hämtade upp oss runt 7 och vi åkte till ett glass ställe med den bästa glassen ever. Den är "stonebaked",så man väljer en glass och ett tillbehör som brownies, oreo-kakor, eller något annat och en sås. Sen blandar dom ihop det och det blir supergott i alla fall. Jag bad honom att göra något random och han gjorde Mint-glass, Oreoglass, oreokakor och chokladsås. Jättegott blev det. Sen begav vi oss till dansen och det var INGEN där. Eller jo det var det väl, men inte speciellt många, kanske 30-40 pers. Men vi hade roligt ändå och eftersom vi var 30 min bort så kändes det som att vi kunde göra det bästa av det.


Min homecoming outfit ju, förutom att håret var lockat då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0