Första nollan

Jag har försovit mig, jag och Julia bestämde att vi skulle ses lite efter 11 (alltså att jag skulle åka hemifrån 11) och så vaknar jag kvart i.. Så nu har jag tagit en dusch och ska fixa mig lite och äta frukost, så får vi se vad vi hittar på.

Vi fick en nolla på Mcdonalds igår, tror jag. För i smset så stod det Tisdag den 17/7 men det var ju den 17 igår .. Men ja, förvirrande. I alla fall, för er som inte vet vad en nolla är. Varje månad får alla McDonalds i sverige ett hemligt gästbesök, en gång i driven och en gång i kassan, vi vet inte när det händer (förutom under lunch, och middag) eller vem det är bara att han eller hon kommer beställa en big mac, mcfeast, QP cheese, mcchicken eller 6 bitars nuggets, med läsk. Så kommer personen bedömma oss på hur bra vi gör det, hur snabbt det går, om vi är trevliga, om maten är fräsh, hur stripsen ser ut och hur ren resturangen är. Och en nolla är att vi inte haft något fel, alltså det bästa man kan få. Asbra att jag jobbade då måste jag säga. Det är en nolla kvar för den här månaden, eftersom det bara var antingen kassan eller driven igår.

Men nu ska vi lista ut vad vi vill göra så att jag kan åka snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0