Körskolan för att plugga some

Har haft en grym dag idag, började med att jag åkte in till körskolan kl 8 imorse och började med att göra 4 vägmärkes test i min väntan på Linnea. Det gick helt ok och jag insåg att jag hade ett par stycken att gå över igen. Hon kom lite efter 9 och vi satt ända tills halv tolv och gjorde "pärmar", alltså det är 6 stycken olika pärmar, så tar man en, varje pärm innehåller 50 frågor så ska man besvara dom och så vidare. Jag hann med 3 pärmar, så vi ska in imorgon också för att plugga lite.

Vi stack sedan till ett sushiställe här i borlänge och köpte sushi till lunch, hade glömt hur galet gott det är! Så när vi ätit upp maten så gick vi till Kupolen och mötte upp Saga, gick runt lite och provade kläder och hade det allmänt trevligt. Så gick vi till donken och jag och Linnea lyckades köpa min glasskaffe grej, dom såg VÄLDIGT skeptiska ut. Men roligaste var ju att Saga gick dit ett par minuter senare och beställde samma sak och låtsades som att hon inte visste att vi precis beställt det, haha killens min och reaktion, PRICELESS. Men prova det, liten kaffe i mellankopp och så fyller man upp resten med glass.

Sen vid kvart i fyra gick vi tillbaka till körskolan för att vara med och lyssna på en lärarledd teorilektion, det var helt okej intressant och lite saker fastnade faktiskt. Så vi ska gå på lektion nr2 imorgon, dom har 4 stycken som dom växlar mellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0