Mot finland

Nu kommer jag nog uppdatera rätt dåligt, ska nämligen i natt klockan halv fyra sätta mig på en buss mot Stockholm och sedan sätta mig på Finlandsfärjan mot Åbo och sen väntar ett par roliga dagar med min kusin där. Bilder kommer! :) Kommer hem onsdag kväll.

Jag har förresten kört bil för första gången idag också, efter jobbet tog Aku med mig till Falukrossen och lärde mig grunderna, så alltså växla, backa, parkera, köra, använda handbromsen, och så vidare.. haha jag lärde mig väldigt mycket mot vad jag trodde att jag skulle och jag var förvånansvärt duktig (ja jag är imponerad av mig själv). Jag som hade tänkt att varna er när jag ska ut och köra på vägen, men det kommer inte behövas. haha jag skoja så grym är jag kanske inte. Men puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0