Någon tänkte kanske på mig. haha

Veronica Maggio, jag har börjat lyssna rätt mycket på henne efter P&L och har lyssnat på henne varenda dag. Idag var dock ett undantag, mitt internet fungerade inte så jag kunde inte lyssna på musik på internet.. Men jag tror gud (eller någon där uppe i alla fall) tyckte synd om mig eller något för jag har hört "Välkommen In" av henne 3(!!!) gånger på radion idag, och jag sitter inte och lyssnar hela tiden. Utan den kom på på radion imorse när jag satt i bilen, så kommer jag till min bror och hans radio står på och då börjar den spelas under den korta tiden vi var hemma hos han (detta var någon timme senare eller så), och så nyss när jag vaknade (ja jag somnade) och gick ut så spelades den. Så det är inte så att jag suttit och lyssnat på radion, utan har bara spelats slumpmässigt när jag råkat lyssna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0