Norge, ni finns i mina tankar



Det som har hänt på norge har nog inte undgått någon. Det är sorgligt och otroligt hemskt att något sådant verkligen har hänt. Jag har själv ett par vänner i Norge, som som tur är helt oskadda eftersom de bor en bit ifrån där det hände, men de vet fortfarande inte om någon de kände har dött då polisen inte kommit ut med uppgifter om folk som överlevt. Det är så himla tragiskt och jag är väldigt tacksam över att mina kompisar är ok. Men hela situationen får mig att bli väldigt ledsen och jag har inga ord att beskriva vilket medlidande jag känner för Norge, och alla människor som mist någon eller som var där själv och upplevde allt det hemska som har hänt. Jag tänker på er!

Såg på Egoinas blogg att hon länkat till en tjej som beskrivit händelsen, eftersom hon var där och som tur var överlevde. Hennes historia rörde mig väldigt mycket och jag blev tårögd och hon beskrev allt så himla bra och man fick en bra uppfattning om vad hon gått igenom, även om hennes ord säkert inte gav rättvisa för hur hemskt det egentligen var. Så jag tänkte ge er den länken med, så att ni också kan få läsa denna hemska historia!

HÄR kan ni läsa vad tjejen upplevde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0