√ Riskettan, yes!

Sådär, nu kan jag checka av Riskettan från min lilla "saker att göra inför körkortet"-lista. Eller ja, om jag nu haft en sådan. Mina körlektioner börjar nu nästa vecka, på torsdag. Herregud, ska jag ut i trafiken och vistas elleer? Ja juste, ska köra lite imorgon också efter jobbet. Sköntskönt. Sen har Linnea sin födelsedagsfest den kvällen också, så det ska ju bli kul!

Tänkte vara lite duktig och gå ut och gå 6 km snart, men det är 26 grader ute, VEM VILL UT OCH RÖRA PÅ SIG DÅ?! nej sola blir det nog först en stund.. Så, vi hörs väl senare. Middag ikväll så det blir dåligt med uppdatering, men tar med mig telefonen eller nåt ut och lägger mig en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0