Upp och jobba lite till

Imorse kl 9 ringde donken mig och frågade om jag ville komma in och jobba tidigare, typ 12 istället för 15, det vart inget. Haha jag orkar verkligen inte och jag hade nog inte hunnit. Så här sitter jag i alla fall ny duschad, och har precis borstat tänderna. Ska väl kanske ta något att äta snart och sen börja ladda inför jobbet, det är lyckligtvis för en gångs skull bara 6 timmar så yay for that. Så kör jag 9 timmar imorgon igen. Sen har jag NOLL pass efter det, så jag ska fiska på mig lite pass idag eller något tänkte jag. Eller i alla fall notera att jag är sugen på att jobba om någon ringer och inte kan.

Nu börjar jag bli jätte hungrig så jag ska väl ta mig något att äta, så får vi se vad jag hittar på efter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0