McDonald's, im back

I survived! Nio timmar på jobbet och mina fötter värkte så galet mycket, lika så gjorde huvudet och halsen. Jag tror jag börjar bli sjuk efter Peace&Love men det ska inte hindra mig. Feber och typ sängliggande kommer nog hindra mig dock. Pengar är något jag är i ett stooort behov av. Ja jag stod i alla fall i kassan hela dagen och det gick bra, Johanna sa att hon var imponerad av mig då hon trodde att det skulle ta mig flera dagar att komma in i det igen. En timmes rast fick jag också, så det var ju skönt.


nya tröjan.

Imorgon ska jag och mamma åka in till en körskola i borlänge för att fråga när man kan börja övningsköra. Rätt pepp på att få börja göra det, för i övermorgon är det 3 månader tills jag fyller arton! Så himla taggad till det är jag. Jag berättar mer om hur det går imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0