1 last day as a Warrior

Efter mitt sista inlägg så gick jag ut och solade ett tag, det var så jävla varmt så jag vart tvungen att gå in och ta en kall dusch. Haha jobbigt liv. Nej men sen kom Kristy hem, jag åkte med henne och lämnade mat till Todd som håller på att plantera majs och sen åkte vi ut och åt middag på en mexikansk resturang. Av någon anledning var både salsan och ostsåsen så sjuuukt stark, näsorna rann och läpparna och hela munnen bara brann, usch på stark mat haha. Gott var det i alla fall och sen åkte vi till Gabes och jag hittade lite presenter till mina kära kompisar så nu är dom nästan klara. Lite småsaker kvar. När vi var klara så åkte vi till dansstudion och väntade på Alexa. Sen har jag spenderat resten av kvällen till att skriva tack-kort till alla mina lärare, rektorn, Connie in the office och min Syo. Sen passade jag på att skriva ett tack-kort till Steve min area rep också, så det ska skickas/köras förbi till honom.

Om ca 3 minuter så kommer det bli torsdag, vilket betyder exakt 2 veckor tills jag sätter mig på planet. Planerna tills jag åker hem är iprincip, ta det lugnt, umgås med kompisar och familj, bada, packa det sista osv. Så det är två rätt chill veckor framför mig. Usch tiden har gått så fort, och det känns så sjukt mycket närmare när jag ser mina kompisar åka hem på FB och på deras bloggar. Sorligt, jag slår vad om att fler tårar kommer fällas imorgon då det är min absolut sista skoldag som en high school elev på Warren High School. Sista dagen som en warrior, fast nu blöder man ju blått tydligen. haha typ "warren warriors, we bleed blue" så det kanske är det alla bindreklamer menar när dom påstår att blod är blått. Ja off topic här. Men kanske, det tror jag i alla fall.

Nej godnatt innan jag kommer på fler dumma saker

Kommentarer
Postat av: Isä

Ones a Warrior always a Warrior

2011-06-02 @ 19:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0