Alexas och mina nattliga konversationer

En av killarna som dansar med Alexa är vääldigt hm egoistisk och tror högt om sig själv. Visst han ser bra ut och han är bra på att sjunga, och ska väl tydligen va med i en film och allt. Men han är i princip ett tomt skal har jag hört.

Idag var i alla fall första gången jag träffa han och faktiskt prata med honom och såhär lät det:
Han - so you're from sweden?
jag - yes
han - that's so cool, that means you're foreign!
jag - haha yep, i'm foreign
han - oh i wish i was foreign
jag - well if you go somewhere else you will be foreign
han - yea, i was supposed to go to italy this summer.
jag - well you wouldve been foreign then
han - yea i know, and all the cute italian girls would be like "ohhh, he's foreign"

Så när vi kom hem så satt jag och Alexa och prata om honom och jag berätta vad hon sa och ungefär så här lät vår konversation:
Hon - haha well what can i say, he's not the sharpest crayon in the crayonbox.
jag - haha im not even sure he qualifies to be concidered a crayon..
hon - hahah, well he could be one of those brown broken ones..
jag - yeah, the bottom part, that you cant really color with
hon - yeah, but you know brown is a pretty color too..
jag - yeah, but its the bottompart that's covered in paper so its useless..
hon - hahah exactly, but... its a really pretty paper..
jag - haha yeah, pretty but very useless.
hon - hahah i gotta tell katie this!

haha nu låter det som att jag är väldigt dissande och alexa är hm inte så dissande. Men hon sa sina repliker i en såndär ni vet ton som man använder när man försöker få någon som inte är så duktig att må bättre genom att berömma dom på något som egentligen inte har någon betydelse alls. typ "du kanske inte är den bästa fotbollsspelaren, men ... dina shorts är fina.." haha ja, vi har dom bästa konversationerna sena kvällar när vi egentligen borde ligga och sova. haha vi säger altlid så sjuka saker.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: absolut, spontanitet är bäst :D Särskilt på sommaren.

2011-06-05 @ 15:51:56
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0