Chillkväll med folk

Alexa hade ett par (läs typ 10-15 eller så) kompisar  från Camp Broadway över nu under kvällen och jag gick efter att ha försökt packa ner allt ner och prata med dom. Vi kollade på tv (de hade varit ute och grillat osv) och Delaney satt och prata med mig om musik, folk som ögonen ploppat ur (för dom varit i slagsmål) och han kallade mig en liten whimp för att jag tyckte det var äckligt och att jag borde "man up" eftersom jag trots allt var en viking. Lite senare kom Barrett och joinade vår konversation, han pratade om hur han blev biten av en liten björnunge, haha och så försökte han få mig att uttala ord "korrekt" utan en accent, haha gick inte så bra. Men tydligen så säger jag "im trying" helt perfekt.. haha, ja väldigt intressanta killar dedär.. väldigt roligt dock. Så kollade vi på ett TVprogram om några fiskare som ja, fiskade.. Såg ut som världens tråkigaste jobb, och jobbigaste. Lite senare kom fler och fler och joinade mig, Barrett, Delaney, Cole, Taylor, Arienne och Ben. Så åkte folk hem och det blev sent så jag bestämde mgi för att gå upp hit på mitt rum. För imorgon är det min absolut sista dag, så det blir frukost på Bob Evans, antingen köpa ett paket så jag kan skicka hem saker, eller köpa en extra liten resväska (ja en tredje, men en betydligt mindre) beroende på lite saker. Sen ska jag kanske träffa Courtney Brigner på gymmet då hon ville säga hejdå och så blir det att kolla på Camp Broadway's dress rehearsal av deras musikal "The boyfriend". Im excited.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: tack :)



Har du några planer för helgen ännu då?

2011-06-15 @ 11:35:30
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: pommeline

Hej!

Först vill jag bara säga, vilken grym blogg du har!!! Jag läser den varje dag!

Jag ska åka till USA nu i augusti som utbytesstudent, och jag har kollat lite på high school hemsidan. Kollade in olika sporter, det står att alla sporter och aktiviteter börjar den 1 Augusti och jag kommer dit den 15... vet du hur det är med att hoppa in, kan man göra det på din skola?

Är tacksam för svar!! :)

Kram!

2011-06-15 @ 16:47:48
URL: http://pompom.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0