Falun

Har haft en underbar dag i Falun med Matilda, Janina och Louise och Janinas kille. Är aldrig i Falun så det var ju lite roligt att vara där som omväxling liksom. Vi fikade på Waynes coffee och gick runt på stan. Så där har jag varit i ett par timmar idag och nu är jag hemma. Mamma och jag åkte till McDonald's för jag var jättehungrig och så pratade jag med arbetsledaren om att jag vill börja jobba i Juli igen. Så det är nu äntligen avklarat, skönt. Jag är rätt orolig att jag inte kommer få plats i jobb byxorna då de var jättetighta innan jag åkte.

Nu sitter jag och njuter av spotify som jag inte lyssnat på sen hm.. augusti? Då de inte har det i USA..  Skönt att kunna lyssna på musik utan att behöva söka upp nytt hela tiden när låten tar slut.

Kommentarer
Postat av: Therése

Ofta USA inte har Spotify? :O Daaamn, hur ska man klara sig... Hoppas dom införskaffar sig det inom några år!

2011-06-21 @ 21:23:53
URL: http://theresehyden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0