Family reunion

Idag har jag varit på en family-reunion med picknick och bad vid en pool. Väldigt mysigt och blev värsta brun, tror aldrig jag blivit så brun efter en dag. Jag är ju inte sådär superbrun men brunare än jag vanligtvis blir. Älskar det här! Det var jättekul att träffa alla igen för antagligen sista gången. Jätte många av småkusinerna blandar ihop mig med min värdfamiljs förra utbytesstudent Amanda, för jag blev kallad Amanda många gånger idag, haha. En av dom sa "who is that blond girl? is that amanda?" och så förklarade hans mamma att jag hette edda. och han bah "i dont remember her, i remember amanda, but i dont remember seeing her". haha söt kille.

Jag hade i alla fall roligt och nu tas det lugnt då vi kom hem rätt sent igår. Alla är helt slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0