Lite om min dag

Igår åkte jag hem till Johanna och sov över igen. Haha men båda var jätte uttråkade så vi bestämde oss för att hitta på något tillsammans. Så idag på dagen har jag ätit lunch med mamma och pappa och sen gick jag och Johanna runt på stan lite. Det är ju midsommar imorgon och jag är inte taggad alls.. Mina planer är i alla fall att åka hem till bror min och umgås lite på dagen och när han sen tänkte umgås med sina grannar osv (som jag i och försig fick hänga med på) så ska jag hem till min kompis där min familj är och äter middag. Så det blir en rätt chill kväll.

Nästa vecka är det ju Peace&Love också och det däremot är jag supertaggad till! Lätt bästa veckan på året, så sjukt kul är det. Sen har jag fått en ny liten dröm, att få hit en utbytesstudent i ett par månader. haha, vi fick mail från Explorius (min organisation) att de sökte familjer som ville taemot, och jag gick in och kollade och hittade en Italiensk kille som verkade astrevlig, haha tjejerna verkade så sjukt tråkiga (fanns två).. Så det är min nya "övertala föräldrarna"-grej. Haha fast dom funderar ju också lite på det. Fett kul ju.

Ja nej så jag har precis gjort min egen lilla kanna av sweet tea, vart inte så sött som vi trodde att det skulle bli men vi ska göra mer imorgon, sötare. Haha och nu målar jag naglarna. Måste städa för mina kompisar kommer hit på lördag och mitt rum är så gaaalet stökigt.

Kommentarer
Postat av: Therése

SV: Hihi nu vet du ;D



Okej, tack för råden! Hur länge tog det för dig att se några förbättringar, och hur stor dos tog du då? :)



Åh vad kul det låter med en utbytesstudent, hoppas du får det. Italiensk, och är han snygg är det ju alltid ett plus, höhö ;)



Kram! :)

2011-06-24 @ 19:19:45
URL: http://theresehyden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0